2012. január 27., péntek

Nyakpárna autóba 0-3 éves korig - Jelenlegi ára: 999 Ft *


Az aukció tárgya egy nyakpárna.
Saját fiamnak varrtam egyet, és nagyon bevált. Hosszú úton mindig úgy nézett ki az ülésében, mint akinek kitörik a nyaka. Így kezdtem többet is varrogatni.
Töltete vatelin, huzata pamutvászon. Picit túl van töltve, mert tapasztalat szerint használat alatt picit összelapul. Mosható, de csak kézzel, óvatosan, és napos, szellős helyen szárítható!
GARANCIA: 2 hét garanciát adok a saját magam által készített termékekre! Ez azt jelenti, hogy vagy visszahozod és kicserélem, vagy visszaadom a pénzt! Ahogy neked jobb! Posta esetén is cserélem vagy visszafizetem, de a postát nem fizetem!
Csak minőségi kifogást fogadok el!
Termékeim között többféle nyakpárnát találsz, más töltettel is!
Jó licitálást! Jó vásárlást!
Nézd meg a többi termékemet is!
Napról napra, jobbnál jobb 1 Ft-os aukció!
Nézz szét a többi termékeim között is! Álatlában mindent 1 Ft-ról indítok. Ez nem a minőséget tülrözi, hanem a helyhiányt! Szeretnék minél hamarabb túladni rajtuk! Termékeim között saját családom megunt, kinőtt, kihízott cuccait találod! Ha hibás, azt minden esetben feltüntetem! Sok saját kezem által készített terméket is találsz! Ezekre vállalok 2 hét garanciát is! Ezek közül is sok 1 Ft-ról indul! Érdemes szétnézni! Több termék vásárlása esetén kedvezmény!
FONTOS!
Kérlek az aukció megnyerését követően, a teszvesz által küldött automatikus levelet ne töröld ki!
Abban van minden infó az utaláshoz! Azért írtam, hogy ne kelljen mindenkinek külön megírnom! Köszönöm!
A címeteket se felejtsétek majd megírni!



Jelenlegi ára: 999 Ft

Az aukció vége: 2012-01-26 21:56
. Nyakpárna autóba 0-3 éves korig - Jelenlegi ára: 999 Ft

Fontos